כנסיית האל הכול יכול

כנסיית האל הכול יכול

菜單

3.9.19

2. האם המשיח הוא באמת בנו של אלוהים או שהוא אלוהים עצמו?

פסוקים מכתבי הקודש, להתייחסות:

"ויאמר אליו פילפוס, אדני הראנו נא את-האב ודי לנו. ויאמר אליו ישוע, זה כמה ימים אנכי אתכם, ואתה פילפוס הטרם תדעני? הראה אתי ראה את האב ולמה זה תאמר הראנו את האב?

2.9.19

1. איך אפשר להכיר את מהותו האלוהית של המשיח?

פסוקים מכתבי הקודש, להתייחסות:

"ישוע אמר לו, 'אני הדרך, והאמת והחיים.'" " לא מעצמי אני אומר לכם את הדברים שאני אומר; האב השוכן בי הוא זה שעושה את מעשיו. האמינו לי שאני באב והאב בי.

1.9.19

4. מי שמאמין באלוהים חייב להיות מסוגל להבחין ברועי שקר וצוררי משיח כדי להשליך את הדת ולשוב לאלוהים.

פסוקים מכתבי הקודש, להתייחסות:

"כה אמר אדני יהוה, הוי רעי ישראל אשר היו רעים אותם - הלוא הצאן, ירעו הרעים. את החלב תאכלו ואת הצמר תלבשו, הבריאה תזבחו; הצאן, לא תרעו. את הנחלות לא חזקתם ואת החולה לא רפאתם, ולנשברת לא חבשתם, ואת הנדחת לא השבתם, ואת האבדת לא בקשתם; ובחזקה רדיתם אתם, ובפרך" (יחזקאל ל"ד 2-4).

31.8.19

3. יש להכיר בהבדלים בין המשיח בהתגלמותו כבשר ודם ומשיחי שקר ונביאי שקר.

פסוקים מכתבי הקודש, להתייחסות:

"כי אז יקומו משיחי שקר ונביאי שקר, והם יתנו אותות גדולים ומופתים להתעות, אם אפשר, אפילו את הבחירים" (מתי כ"ד 23-24).

"אני הדרך, והאמת והחיים" (יוחנן י"ד 6).

דברי אלוהים רלוונטיים:

מי שהוא התגלמות האל יחונן גם במהותו של אלוהים, ומי שהוא התגלמות האל יחונן גם בביטויו של אלוהים.

30.8.19

2. מה ההבדל בין עבודתם של בני האדם שאלוהים משתמש בהם ועבודתם של מנהיגי דת?

פסוקים מכתבי הקודש, להתייחסות:

"ויאמר, שמעו נא דברי... לא כן, עבדי משה:  בכל-ביתי, נאמן הוא" (במדבר י"ב 6-7).

"הוי רעי ישראל אשר היו רעים אותם - הלוא הצאן, ירעו הרעים. את החלב תאכלו ואת הצמר תלבשו, הבריאה תזבחו; הצאן, לא תרעו.

29.8.19

1. מה ההבדל המהותי בין עבודתו של אלוהים ועבודת של האדם?

דברי אלוהים רלוונטיים:

עבודתו של אלוהים עצמו כרוכה בעבודתה של האנושות כולה, והיא גם מייצגת את עבודתו של התקופה כולה.

28.8.19

3. יש להכיר בהבדלים בין דרך ההכאה על חטא בעידן החסד ודרך חיי הנצח באחרית הימים.

פסוקים מכתבי הקודש, להתייחסות:

"ואם מישהו שומע את דבריי ולא מאמין בהם, אני לא שופט אותו, משום שלא באתי לשפוט את העולם, אלא להושיע את העולם.