דברי אלוהים רלוונטיים:
כיום, כל מי שפועל לפי דברי האל בהווה נמצא בזרם של רוח הקודש.
בני האדם שלא מכירים את דברי האל בהווה נמצאים מחוץ לזרם של רוח הקודש, ואלוהים לא משבח בני אדם כאלה. ..."לפעול לפי עבודתה של רוח הקודש" פירושו להבין את רצונו של אלוהים כיום, להיות מסוגל לפעול בהתאם לדרישות הנוכחיות של אלוהים, להיות מסוגל להישמע לאלוהים ולהיות חסיד של אלוהים של היום, ולהיווכח בהתאם לאמירות האחרונות של אלוהים. רק מי שעושה את כל זאת פועל לפי עבודתה של רוח הקודש ומצוי בזרם של רוח הקודש. בני אדם כאלה לא רק מסוגלים לזכות בשבחים מאלוהים ומסוגלים לראות את אלוהים, אלא שהם גם יכולים להכיר את טבעו של אלוהים מהעבודה האחרונה של אלוהים, ויכולים להכיר את התפיסות של האדם ואת מרדנותו, את אופיו ואת מהותו, מעבודתו האחרונה של אלוהים. יתרה מזאת, בני האדם האלה מסוגלים להשיג שינוי הדרגתי בטבעם במהלך שירותם. רק בני אדם כאלה הם אלה שמסוגלים לזכות באלוהים, ואשר באמת ובתמים מצאו את הדרך האמיתית. אלה שעבודתה של רוח הקודש מסלקת אותם הם בני אדם שלא מסוגלים לפעול לפי העבודה האחרונה של אלוהים, ואשר מתמרדים נגד העבודה האחרונה של אלוהים. העובדה שבני אדם כאלה מתנגדים לאלוהים בגלוי נובעת מכך שאלוהים עשה עבודה חדשה, ומשום שצלמו של אלוהים לא זהה לזה שבתפיסותיהם – כתוצאה מכך, הם מתנגדים לאלוהים בגלוי ומותחים על אלוהים ביקורת, מה שגורם לאלוהים לתעב אותם ולדחות אותם. לא קל להחזיק בידע בדבר העבודה האחרונה של אלוהים, אך אם בני האדם יוכלו להישמע לעבודתו של אלוהים במכוון ולחפש את עבודתו של אלוהים במכוון, יהיה להם סיכוי לראות את אלוהים, ויהיה להם סיכוי לזכות בהכוונה החדשה ביותר של רוח הקודש. בני האדם שמתנגדים במכוון לעבודתו של אלוהים לא יכולים לקבל את הענקת הנאורות של רוח הקודש או את ההכוונה של אלוהים. לפיכך, השאלה אם בני האדם יכולים לקבל את העבודה האחרונה של אלוהים תלויה בחסדו של אלוהים, בעיסוקם של בני האדם ובכוונותיהם.
כל מי שמסוגל להישמע לאמירות של רוח הקודש בהווה הוא מבורך. לא משנה מה היה טיבם בעבר, ולא משנה כיצד רוח הקודש עבדה בעבר בקרבם – בני האדם שזכו בעבודה האחרונה הם המבורכים ביותר, ואלה שלא מסוגלים לפעול לפי העבודה האחרונה יסולקו. אלוהים רוצה את בני האדם שמסוגלים לקבל את האור החדש, והוא רוצה את אלה שמקבלים את עבודתו האחרונה ואשר מכירים אותה. מדוע נאמר שעליכם להיות בתולים טהורים? בתולה טהורה יכולה לחפש אחר עבודתה של רוח הקודש ולהבין את הדברים החדשים, ויתרה מזאת, היא מסוגלת להניח בצד את התפיסות הישנות ולהישמע לעבודתו של אלוהים כיום. לפני העידנים, אלוהים הועיד את קבוצת בני האדם הזו שמקבלים את העבודה החדשה של היום, ואלה הם בני האדם המבורכים ביותר. אתם שומעים את קולו של אלוהים ישירות, ואתם חוזים במראהו של אלוהים, ועל כן, בכל רחבי השמיים והארץ, ולכל אורך העידנים, איש מעולם לא היה מבורך כמוכם, כמו קבוצת בני האדם הזו.
מתוך 'הכירו את העבודה החדשה ביותר של אלוהים וצעדו בעקבות אלוהים' ב'הדבר מופיע בבשר'
בני האדם השייכים לשטן לא מבינים את דברי האל ובני האדם ששייכים לאלוהים יכולים לשמוע את קולו של אלוהים. כל מי שתופס ומבין את המילים שאני אומר נמנה על בני האדם שאני אושיע ונמנה על בני האדם הנושאים עדות על אלוהים. כל מי שלא מבין את המילים שאני אומר לא יכול לשאת עדות על אלוהים והוא נמנה על בני האדם שיסולקו.
מתוך 'הכרת שלושת השלבים של עבודת האל היא הנתיב להכרת האל' ב'הדבר מופיע בבשר'
אתם לא אדוקים לנוכח האמת, וקל וחומר שאתם לא כמהים לאמת. אתם רק חוקרים בעיוורון וממתינים בשוויון נפש. מה תוכלו להשיג מחקירה והמתנה שכאלה? האם תוכלו לקבל את הכוונתו האישית של אלוהים? אם אתם לא יכולים להבחין באמירותיו של אלוהים, כיצד אתם כשירים להיות עדים להופעתו של אלוהים? במקום שבו אלוהים מופיע ישנו ביטוי האמת וישנו קולו של אלוהים. רק מי שיכול לקבל את האמת יכול לשמוע את קולו של אלוהים ורק בני האדם האלה כשירים להיות עדים להופעתו של אלוהים.
מתוך 'הופעתו של אלוהים הביאה לעידן חדש' ב'הדבר מופיע בבשר'
שובו של ישוע הוא ישועה גדולה לכל מי שמסוגל לקבל את האמת, אך הוא גם הסימן לגינויו של כל מי שאינו מסוגל לקבל את האמת. עליכם לבחור את הנתיב שלכם ולהימנע מחילול רוח הקודש ומדחיית האמת. עליכם לא להיות בורים ויהירים, אלא כאלה המצייתים להכוונתה של רוח הקודש ואשר כמהים לאמת ומחפשים אחריה. רק כך תזכו בטוב. אני מייעץ לכם לפסוע בנתיב האמונה באל בזהירות רבה. אל תמהרו להסיק מסקנות. יתר על כן, אל תהפכו את האמונה באל למשהו שגרתי ונטול דאגה. עליכם לדעת כי מי שמאמין באל צריך להיות צנוע ומלא יראה לכל הפחות. מי ששמע את האמת ובכל זאת מלגלג עליה הוא שוטה ובור. מי ששמע את האמת אך מסיק מסקנות חפוזות או מגנה אותה נגוע ביהירות. אין איש המאמין בישוע שמותר לו לקלל או לגנות אחרים. על כולכם להיות רציונליים ולקבל את האמת. ייתכן שמכיוון ששמעתם את דרך האמת, או קראתם את דברי החיים, אתם מאמינים כי רק מילה אחת בכל 10,000 ממילים אלה עולה בקנה אחד עם האמונות שלכם ועם כתבי הקודש, ועליכם להמשיך לחפש את כמות המילים הזעומה הזו. אני עדיין מייעץ לכם להיות צנועים, לא להיות בטוחים מדי בעצמכם ולא לרומם את עצמכם מדי. גם אם יש רק שמץ יראת אל בלבכם, בכל זאת תזכו באור גדול יותר. אם תבחנו את המילים האלה בזהירות ותהרהרו בהן, אתם תבינו אם הן האמת או לא ואם הן באמת החיים. ייתכן שמי שקרא משפטים בודדים יגנה בעיוורון את המילים האלה, ויאמר, "אין זו אלא הארה של רוח הקודש", או, "זהו משיח שקר שבא להונות את בני האדם." בני אדם האומרים דברים כאלה הם עיוורים מבערות! אתם מבינים מעט מדי מעבודתו ומחוכמתו של אלוהים, ואני מייעץ לכם להתחיל מחדש ומהתחלה! אסור לכם לגנות בעיוורון את הדברים שאלוהים מבטא מפני הופעתם של משיחי שקר באחרית הימים ואסור לכם להיות אותם בני אדם המחללים את קודשה של רוח הקודש משום שהם חוששים מהונאה. האם לא יהיה זה חבל מאוד? אם לאחר בחינה ממושכת אתם עדיין מאמינים כי דברים אלה אינם אמת, אינם הדרך ואינם התבטאותו של אלוהים, הרי שבסופו של דבר תיענשו ולא תזכו בברכות. אם אתם לא מסוגלים לקבל אמת כזו הנאמרת בבהירות כה רבה, האין זו הוכחה שאינכם ראויים לישועת האל? שמא איתרע מזלכם מכדי להופיע לפני כס המלכות של אלוהים?
מתוך 'כשתראו את גופו הרוחני של ישוע, אלוהים יברא מחדש את השמיים והארץ' ב'הדבר מופיע בבשר'
השיתוף של האדם:
הכינוי "עלמות חכמות" מייצג את אלה שיכולים לזהות את קולו של אלוהים ולשמוע את קולו של "החתן", ולכן הם יכולים לקבל את המשיח ולהישמע לו, ובכך לקחת אל ביתם את האל המעשי. ומאחר שאלה שנחשבים "לעלמות טיפשות" אינם מכירים את קולו של "החתן" ואינם מזהים את קולו של אלוהים, הם דוחים את המשיח. הם עדיין מייחלים לאל המעורפל, ולכן הם ננטשים ונכחדים. מכך ניתן לראות שקשה מאוד לקבל את המשיח ללא אמונה אמיתית באלוהים. אלה שמסרבים לקבל את המשיח יחמיצו את "משתה החתונה של הנאהבים" ולא יוכלו להילקח על ידי אלוהים לביתם במלכות השמיים ולא יוכלו לבוא למקום שאלוהים הכין עבור האנושות. מכאן שהגורם המכריע שקובע אם אנשים יצליחו או ייכשלו באמונתם באלוהים, תלוי בשאלה אם אנשים יכולים לקבל את המשיח של אחרית הימים ולהישמע לעבודתו.
מתוך 'בשיתוף ובדרשה על ההיווכחות בחיים'
כיצד עלינו לקבל את פניו? ביאת המשיח מסיימת אלפי שנות ציפייה. קיראו עכשיו.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה