כנסיית האל הכול יכול

כנסיית האל הכול יכול

菜單

25.1.18

שיר פולחן | עבודתו של אלוהים ממשיכה להתקדם



שיר פולחן | עבודתו של אלוהים ממשיכה להתקדם | כנסיית האל הכול יכול


I
עבודת האל ממשיכה להתקדם; למרות שמטרתה נותרת ללא שינוי, אמצעי עבודתו תמיד משתנים, וכך משתנים גם חסידיו. ככל שעבודתו רבה יותר, כך לומד האדם להכירו בשלמות, כך משתנה טבעו של האדם, יחד עם עבודתו בהתאמה. עבודת האל ממשיכה להתקדם; לא מתיישנת, תמיד חדשה. הוא לעולם לא חוזר על עבודה ישנה, ויעשה רק עבודה שמעולם לא נעשתה.

24.1.18

אמירותיו של המשיח של אחרית הימים "אנחתו של האל הכול יכול" (סרטי הקראה)



אמירותיו של המשיח של אחרית הימים "אנחתו של האל הכול יכול" (סרטי הקראה)

מבוא

האל הכול יכול אומר,"עיני האל הכול יכול מביטות סביב באנושות המיוסרת קשות. הוא שומע את יללותיהם של הסובלים, רואה את חוסר הבושה של המיוסרים וחש בייאוש ובאימה של האנושות שאיבדה את הישועה. האנושות דוחה את טיפולו. היא הולכת בנתיב משלה ומתחמקת מעיניו המחפשות. בני האדם מעדיפים לטעום את כל המרירות של הים העמוק, ביחד עם האויב. אנחתו של האל הכול יכול כבר לא יכולה להישמע. ידי האל הכול יכול כבר לא מוכנות לגעת באנושות הטרגית. הוא חוזר על עבודתו, וזוכה בבני אדם ומאבד אותם מחדש, פעם אחר פעם. מאותו רגע, הוא מתעייף ונהיה תשוש, ולכן הוא מפסיק את העבודה בידיו, וכבר לא נודד בין בני האדם... בני האדם לא מודעים כלל ועיקר לשינויים האלה. הם לא מודעים לתנועותיו של האל הכול יכול, או לצערו ואכזבתו."

23.1.18

דבר אלוהים | האמירה השמינית


כנסיית האל הכול יכול | דבר אלוהים | האמירה השמינית


כשההתגלויות שלי יגיעו לשיאן, וכשמשפטי יגיע אל קצו, יגיע הזמן שבו כל בני עמי יתגלו ויושלמו. צעדיי פוסעים בכל קצות התבל בחיפוש תמידי אחר בני אדם כלבבי המתאימים לשימוש שלי. מי יכול לקום על רגליו ולשתף איתי פעולה? אהבתו של האדם כלפיי עלובה מדי ואמונתו בי מעוררת רחמים. אילו עיקר דבריי לא היו מכוונים לחולשותיו של האדם, הוא היה מתרברב ומגזים, והיה מדבר גבוהה גבוהה וממציא תיאוריות מנופחות, כאילו הוא כל-יודע בכל הנוגע לעניינים שעל פני האדמה. מי מבין אלה שהיו נאמנים לי בעבר עדיין מעז להתרברב, ומי עומד איתן בפניי כיום? מי לא נהנה בסתר מסיכוייו העתידיים? כשלא חשפתי דברים באופן ישיר, האדם לא יכול היה להסתתר והבושה ייסרה אותו. עד כמה יחריף המצב כשאדבר באמצעים אחרים? לבני האדם תהיה אפילו תחושה גדולה יותר של הכרת תודה, הם יסברו שדבר לא יוכל לרפא אותם, והפסיביות שלהם תכבול אותם במקומם. כשהאדם מאבד תקווה, תרועת המלכות מושמעת באופן רשמי, וזה "הזמן שבו רוח האל המחוזקת פי שבעה מתחילה לעבוד," כפי שהאדם מתאר זאת. במילים אחרות, זה הזמן שבו חיי המלכות מתחילים באופן רשמי על פני האדמה, כלומר, הזמן שבו האלוהיות שלי יוצאת לפעול ישירות (ללא עיבוד של המוח). ידיהם של כל בני האדם מתמלאות בעבודה. נדמה שהם קמים לתחייה, כאילו התעוררו מחלום, וברגע שהם ערים, הם מופתעים לגלות שהם מצויים בנסיבות כאלה. בעבר אמרתי דברים רבים על בניית הכנסייה, גיליתי תעלומות רבות, וכשבניית הכנסייה הגיעה לשיאה, היא הסתיימה בפתאומיות. עם זאת, בניית המלכות שונה. רק כשהקרב במישור הרוחני יתקרב לסופו, אתחיל מחדש על פני האדמה. כלומר, רק כשהאדם יעמוד לסגת, אתחיל בעבודתי החדשה באופן רשמי. ההבדל בין בניית המלכות ובניית הכנסייה הוא שבבניית הכנסייה עבדתי באנושיות ששלטה בה אלוהיות. טיפלתי באופיו הישן של האדם באופן ישיר, גיליתי את הווייתו המכוערת של האדם באופן ישיר וחשפתי את מהותו של האדם. כתוצאה מכך, האדם הכיר את עצמו על סמך זה, ולכן הוא היה משוכנע בלבו ובנפשו. בבניית המלכות, אני פועל ישירות באלוהיות שלי ומאפשר לכל בני האדם להכיר את מה שיש לאלוהים ומה שאלוהים הינו על סמך הכרת דבריי, ובסופו של דבר, אני מאפשר להם להכיר את התגלמותי כבשר ודם. כך אני שם סוף לכל עיסוקה של האנושות באל המעורפל ושם סוף למקומו של האל שבשמיים בלבו של האדם. כלומר, אני מאפשר לאדם להכיר את מעשיי כבשר ודם, ולכן אני יכול לחתום את תקופת היותי על פני האדמה.

22.1.18

סרטי מוסיקת הבשורה | עקרונות חיפוש דרך האמת

המנון,  אמונה, מוסיקה לחיים, חסד, אהבת אלוהים


כנסיית האל הכול יכול | סרטי מוסיקת הבשורה | עקרונות חיפוש דרך האמת


I
אילו עקרונות בסיסיים מצביעים על דרך האמת?
ראה האם האל פועל, אם האמת מתבטאת;
ראה מי זה שמעיד, ומה זה מביא לך.
שכן האמונה באל משמעה אמונה ברוח האל.
אמונה באל בהתגלמותו היא אמונה בעובדה
שהוא התגלמות של רוח האל,
הוא רוח האל העוטה דמות בשר,
הוא דברו שכעת נהיה בשר.

21.1.18

דבר אלוהים | באמונתכם באלוהים עליכם להישמע לאלוהים

כנסיית האל הכול יכולדבר אלוהים | באמונתכם באלוהים עליכם להישמע לאלוהים


מדוע אתם מאמינים באלוהים? השאלה הזו מבלבלת את רוב בני האדם. יש להם תמיד שתי השקפות שונות לגמרי לגבי האל המעשי ולגבי אלוהים שבשמיים, מה שמעיד על כך שהם מאמינים באלוהים לא כדי להישמע לו אלא כדי לזכות בטובות הנאה מסוימות או כדי לברוח מייסורים או אסון. רק משום כך הם נשמעים לו במידת מה, אך הציות שלהם היא תלוי בדבר – הם נשמעים לו למען הסיכויים העתידיים האישיים שלהם ובעל כורחם. אם כך, מדוע אתם מאמינים באלוהים? אם אתם מאמינים רק למען סיכוייכם העתידיים וגורלכם, מוטב שלא תאמינו כלל. אמונה כזו היא הונאה עצמית, הרגעה עצמית והערכה עצמית. אם אמונתכם לא מושתתת על יסוד הציות לאלוהים, סופכם להיענש כתוצאה מהתנגדותכם לאלוהים. כל מי שלא מחפש ציות לאלוהים באמונתו מתנגד לאלוהים. אלוהים דורש שבני האדם יחפשו את האמת, שהם ישתוקקו לדברי האל, שהם ישתו ויאכלו את דברי האל וינהיגו אותם כדי שהם יוכלו להגיע לציות לאלוהים. אם המניעים שלכם באמת כאלה, אלוהים ודאי ירומם אתכם וודאי יהיה חסוד כלפיכם. איש לא יכול להטיל בכך ספק ואיש לא יכול לשנות זאת. אם המניעים שלכם הם לא למען הציות לאלוהים ואם יש לכם כוונות אחרות, כל מה שתאמרו ותעשו – תפילותיכם בפני אלוהים ואפילו כל מעשה שלכם – יהיה מנוגד לאלוהים. ייתכן שאתם מנומסים ומדברים ברוך, שכל מעשיכם וכל מוצא פיכם נראים נכונים, שאתם נראים כמו בני אדם שנשמעים לאלוהים, אך בכל הנוגע למניעים וההשקפות שלכם באשר לאמונה באלוהים, כל מה שאתם עושים מרושע ומנוגד לאלוהים. בני אדם שנראים צייתנים ככבשים אך לבם מלא כוונות מרושעות אינם אלא זאב בעור של כבש. הם פוגעים באלוהים ישירות ואלוהים לא יחוס על אף אחד מהם. רוח הקודש תחשוף כל אחד מהם כדי שכולם יוכלו לראות שרוח הקודש מתעבת ודוחה כל אחד מהם שהוא צבוע. אל דאגה: אלוהים יטפל בכל אחד מהם בתורו ויתמודד עם כל אחד מהם בתורו.

אם אתם לא מסוגלים לקבל את האור החדש של אלוהים, לא יכולים להבין את כל מה שאלוהים עושה כיום, לא מחפשים את האור הזה או מפקפקים בקיומו, מותחים עליו ביקורת או חוקרים ומנתחים אותו, אין לכם נטייה לצייתנות. אם גם כשיבוא האור של הכאן והעכשיו, תמשיכו להוקיר את אור האתמול ותתנגדו לעבודתו החדשה של אלוהים, הרי שאינכם אלא בדיחה, ואתם בין אלה שמתנגדים לאלוהים בכוונה תחילה. המפתח לציות לאלוהים הוא הערכת האור החדש והיכולת לקבל אותו ולהנהיג אותו. רק ציות כזה הוא ציות אמיתי. למי שלא מוכן להשתוקק לאלוהים לא יכולה להיות נטייה לציות לאלוהים, והוא יכול רק להתנגד לאלוהים כתוצאה מהסיפוק שלו מהמצב הקיים. הסיבה שהאדם לא יכול להישמע לאלוהים היא שהוא נאחז בדברים שהיו לפני כן. הדברים שהיו לפני כן העניקו לבני האדם מגוון תפיסות ואשליות לגבי אלוהים שהפכו לצלמו של אלוהים בעיני רוחם. על כן, הדבר שהם מאמינים בו הוא התפיסות שלהם עצמם ואמות המידה של הדמיון שלהם עצמם. אם אתם משווים את האל שעושה עבודה ממשית כיום לאל שבדמיון שלכם, משמע שהאמונה שלכם נובעת מהשטן ומושתתת על ההעדפות האישיות שלכם. אלוהים לא רוצה אמונה כזו. גם אם יש להם הסמכות נשגבות, וגם אם הם מסורים – אפילו אם הם הקדישו חיים שלמים למאמצי עבודתו של אלוהים והפכו לקדושים מעונים – אלוהים לא מאשר בני אדם עם אמונה כזו. הוא בסך הכל מפגין אליהם מעט חסד ומאפשר להם ליהנות ממנו לזמן מה. בני אדם כאלה לא מסוגלים להנהיג את האמת, רוח הקודש לא עובדת בקרבם ואלוהים יסלק כל אחד מהם בתורו. בין שהוא זקן או צעיר, מי שלא נשמע לאלוהים באמונתו ופועל מהמניעים הלא נכונים הוא זה שמתנגד ומפריע. אין ספק שאלוהים יסלק בני אדם כאלה. מי שלא נשמע לאלוהים כלל ובסך הכל מכיר בשמו של אלוהים ומבין במידה כלשהי את יקירותו וחביבותו של אלוהים, אך לא עומד בקצב של רוח הקודש ולא נשמע לעבודה והדברים העכשוויים של רוח הקודש – בני אדם כאלה חיים בחסדו של אלוהים ואלוהים לא יזכה בהם ולא יהפוך אותם למושלמים. אלוהים הופך בני אדם למושלמים באמצעות הציות שלהם, על ידי אכילתם, שתייתם והנאתם מדברי האל, ובאמצעות הסבל והזיכוך בחייהם. רק באמצעות אמונה כזו טבעם של בני אדם יכול להשתנות – רק אז הם יכולים לרכוש הכרה אמיתית של אלוהים. ציות מודע לאלוהים פירושו לא להסתפק בחיים בחסדו של אלוהים, אלא להשתוקק לאמת באופן פעיל, לחפש אחר האמת ולעסוק בנפילה בנחלת האל – זו בדיוק האמונה שאלוהים רוצה. בני אדם שלא עושים דבר מלבד ליהנות מחסדי האל לא יכולים להפוך למושלמים או להשתנות, והציות, הדתיות, האהבה והסבלנות שלהם שטחיים לגמרי. מי שרק נהנה מחסדי האל לא יכול להכיר את אלוהים באמת, ואפילו אם הוא כן מכיר את אלוהים, היכרותו שטחית והוא אומר דברים כמו "אלוהים אוהב את האדם" או "אלוהים רחום כלפי האדם." אמירות כאלה לא מייצגות את חיי האדם והן לא מוכיחות שבן האדם המסוים מכיר את אלוהים באמת. אם בני אדם לא מסוגלים להישמע לאלוהים כשדברי האל מזככים אותם או כשהם נתקלים בניסיונותיו של אלוהים – אם הם מתחילים לפקפק באלוהים ונופלים אפיים ארצה במקום זאת – הרי שהם לא נשמעים לו כלל ועיקר. בלבם, יש כללים ומגבלות רבים בנוגע לאמונה באלוהים, חוויות ישנות שנובעות משנים רבות של אמונה או מבחר של דוקטרינות המבוססות על ספרי הקודש. האם בני אדם כאלה יכולים להישמע לאלוהים? בני האדם האלה מלאים בדברים אנושיים – כיצד ייתכן שהם יישמעו לאלוהים? הם כולם נשמעים לו בהתאם להעדפות האישיות שלהם – האם ייתכן שאלוהים רוצה ציות כזה? זוהי לא הישמעות לאלוהים אלא ציות לדוקטרינה – זהו סיפוק עצמי וניחום עצמי. אם אתם אומרים שזו הישמעות לאלוהים, הרי שאתם מחללים את קדושתו, הלא כן? אתם פרעונים מצריים, אתם עושים דברים מרושעים ואתם עוסקים מפורשות בעבודת ההתנגדות לאלוהים – האם ייתכן שאלוהים רוצה שירות כזה? מוטב שתכו על חטא ותפתחו קצת מודעות עצמית כמה שיותר מהר. אחרת, עדיף שתחזרו הביתה: חזרה כזו תועיל לכם יותר מאשר שירותכם עבור אלוהים. לא תפריעו לו או תטרידו אותו, תדעו את מקומכם ותחיו חיים טובים – נכון שזו אפשרות עדיפה? כך תימנעו מהתנגדות לאלוהים ותימנעו מעונש!


לעיון נוסף

אדון השבת - האל הכול יכול


20.1.18

הסרטון 'אמונה באלוהים' | האם האמונה בכתבי הקודש שוות ערך לאמונה באלוהים?




כנסיית האל הכול יכול | הסרטון 'אמונה באלוהים' | האם האמונה בכתבי הקודש שוות ערך לאמונה באלוהים?


מבוא

רוב העולם הדתי מאמין שכתבי הקודש הם הקאנון של הנצרות, שיש להיצמד לכתבי הקודש ולהשתית את האמונה האישית באלוהים אך ורק על כתבי הקודש, ושאדם אינו יכול להיקרא מאמין אם הוא חורג מכתבי הקודש. אם כן, האם האמונה באלוהים זהה לאמונה בכתבי הקודש? מהו בדיוק הקשר בין כתבי הקודש לבין אלוהים? ישוע אדוננו נזף פעם בפרושים באלה המילים: "אתם חוקרים את הכתובים, מפני שאתם חושבים שבהם יש לכם חיי נצח, והם מה שמעיד עליי. ואתם לא רוצים לבוא אליי כדי שיהיו לכם חיים" (יוחנן ה' 39-40). כתבי הקודש הם רק עדות לאלוהים, אך הם אינם מכילים חיי נצח. רק אלוהים הוא האמת, הדרך והחיים. אם כך, כיצד עלינו להתייחס לכתבי הקודש באופן שיתאם את רצון האל?

לעיון נוסף

האל הכול יכול - נסיך השלום

19.1.18

שירי דבקות | לצדך לאורך כל הדרך



שירי דבקות | לצדך לאורך כל הדרך | כנסיית האל הכול יכול



הייתי כסירה הנסחפת בים.

בחרת בי והובלתני למקום מבטחים.

כעת, בחיק משפחתך, בחוּמה של אהבתך, השלווה היא נחלתי.

אתה מברך אותי, מוסר את דברי שפיטתך.

עדיין איני מוקיר את חסדך.

תכופות מתמרד, פוגע איכשהו בלבך.

אך אינך מתייחס אליי לפי חטאיי, אלא עובד למען ישועתי.

כשאני רחוק, אתה קורא לי לסגת מהסכנה.

כשאני מתמרד, אתה מסתיר את פניך וחשכה אופפת אותי.